آرشیو شماره‌های مجله

آرشیو شماره‌های مجله
لطفا برای دریافت شماره‌های مجله روی عکس کلیک کنید

۱۳۹۲ بهمن ۲۵, جمعه

زهیر، مجموعه شعر از ریحانه محمد‌ی

فرهنگسرای اقلیت (شماره ششم، تیر و مرداد 92)


« زهیر» مجموعه شعری است نوشته ریحانه محمدی  که انتشارات گیلگمیشان آن را چاپ کرده است.
بخشی از مقدمه کتاب:
ریحانه محمدی متولد سوم شهریور 1370 هستم
بزرگ شده در خانواده ی 3 نفره
تک فرزند
نوشتن را از دوران راهنمایی به طور فوق‌العاده مبتدی شروع کردم. 
خط مشی نوشته‌هام نثر و هجو تاثیر گرفته از صادق هدایت ، کافکا و بسیاری از نویسندگانی دیگر...
از سال 85 به هویت همجنسگرایانه خودم پی بردم
و نوشته‌هام اکثرا مضمون سیاسی/ اجتماعی/ عاشقانه دارند.
نوشته‌های این کتاب از زندگی واقعی من تاثیر گرفته، از تمام لحظات خوب و بد من
زنان زندگی من بسیار بودند
با روابط پیچیده
و تمام این نوشته‌ها با سرازیر شدن احساس به کسی و چیزی که سال‌هاست گوشه‌ای از ذهنم و زندگیم را اشغال کرده و در تمامی لحظات من بوده نوشته شده است.»
این مجموعه شعر خواندنی را میتوانید از سایت انتشارات گیلگمیشان تهیه کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر